O treningu funkcjonalnym

Trening CROSS SENIOR - trening funkcjonalny typu "zdrowy kręgosłup" dla osób z chodzieskiego klubu seniora "Wigor", Uniwersytetu Trzeciego Wieku oraz wszystkich chętnych osób w wieku seniorskim, mających problemy ruchowe.

 

Trening CROSS - trening funkcjonalny dla młodzieży i dorosłych o dużym stopniu intensywności, mający na celu wzmocnienie całego ciała, wytrzymałości i siły. Trening ten poprawia sylwetkę i rozwija mięśnie zarówno głębokie, stabilizacyjne jak i te duże, widoczne gołym okiem. Jest to również świetny trening na poprawę sprawności fizycznej i redukcję tkanki tłuszczowej.

 

Trening «Zdrowy Kręgosłup» - trening funkcjonalny dla osób z problemami bólowymi kręgosłupa, mający na celu wzmocnienie mięśni głębokich i stabilizacyjnych, odejście od bólu i poprawę jakości życia.

 

Trening «Mobility» - jest to trening poświęcony rozciąganiu mięśni i poprawy ruchomości stawów całego ciała oraz rolowaniu ( swego rodzaju auto masaż ) przy pomocy wałków do masowania i innych przyrządów. Trening ten to swego rodzaju odnowa biologiczna po ciężkim tygodniu ćwiczeń. Klub i szkoła sportowa «Kazuro» poleca Treningi Funkcjonalne wszystkim tym, którzy chcą zadbać o swoją sylwetkę, lub poprawić swoją sprawność fizyczną.

 

Trening Funkcjonalny – Co to jest?

Trening Funkcjonalny to system treningu siłowego i kondycyjnego przeznaczony dla wszystkich niezależnie od płci, wieku i poziomu umiejętności. Trening ten łączy w sobie elementy gimnastyki, lekkiej i ciężkiej atletyki, oraz szybkie tempo dla wzmocnienia układu sercowo-naczyniowego. Łącząc się w spójny system taki rodzaj aktywności pomaga Ci wysmuklić sylwetkę. Twój organizm stanie się silniejszy, szybszy, sprawniejszy, zdrowszy. Doda Ci to pewności siebie, oraz dobrego samopoczucia. W przeciwieństwie do treningu izolującego Trening Funkcjonalny obejmuje cały organizm, zapewniając lepsze rezultaty niż tradycyjne programy.

Co Ci da Trening Funkcjonalny w klubie Kazuro

Równomiernie rozwinięte ciało.

Podczas zajęć wykorzystywane są ćwiczenia angażujące maksymalną ilość mięśni.

Wyprofilowane mięśnie.

Dzięki zrównoważonym obciążeniom w krótkim pojawiają się godne podziwu pięknie zarysowane mięśnie. Oczywiście jeśli Dołożysz do tego odpowiednich starań w połączeniu z dietą.

Silny układ odpornościowy.

Choroby będą obchodzić swój organizm stroną, zapomnisz co to ból.

Wysoką wytrzymałość.

Można będzie bez trudu spokojnie wchodzić po schodach na najwyższe piętra.

Wytrenowany układ oddechowy.

Dobrze wytrenowany układ oddechowy w połączeniu z wzmocnionymi mięśniami przyczynia się do ogólnego wzmocnienia organizmu.

Trening Funkcjonalny aktywizuje przemianę materii.

Nie tylko spłyną Ci zbędne kilogramy, ale również polepszy się stan włosów, paznokcie staną się mocniejsze, skóra elastyczniejsza, stawy – bardziej ruchome.

Skuteczne odchudzanie.

Spalanie kalorii i wzrost masy mięśniowej, nie tylko w czasie zajęć, ale i w fazie odpoczynku.